A BKV - az orosz államadósság terhére - 10 új metrókocsit vásárolt. Az új
kocsik 2000. március 11-én érkeztek meg Kőbánya-Kispest vasútállomásra,
ahonnan a Kőér utcai metrótelepre vontatták őket. A két szerelvényre
elegendő új kocsi a kelet-nyugati metróvonal forgalmának zavartalan
ellátására érkezett, a legrégebbi kocsik selejtezését teszi lehetővé.
Képeim az érkezéskor, március 11-én a késő délutáni órákban készültek.
Kőbány-Kispest bejárati váltóján a V43 1093 mozdonnyal vontatva
Impozáns látvány a tíz kígyózó kocsi
Metrószerelvény MÁV rendszerű zárjelző tárcsával
A szerelvény Kőbánya-Kispest 8. számú vágányán
A közvetítőkocsiként használt BKV-s dízelmozdony
Érkezik az "erősítés" a járműtelepről
A járműtelepre történő bevontatás kezdetén
Az új kocsikat elnyeli az esti szürkület - és a járműtelep