A felújított 3330 elhagyja a Fehér úti főműhelyt
|
Muki-vontatású Tatra-forgóvázak
|
A Moszkva tér - éjszaka I.
|
A Moszkva tér - éjszaka II.
|
A Wesselényi utca és Kertész utca kereszteződésében
|
Vezetékszerelési munkák miatt a 74-es troli ideiglenesen...
|
...a Kertész utcában fordult vissza a Dohány utca felé...
|
...ahol szintén szedőpakolással folytatta útját
|
Áramszedő-invázió a Pongrác úti trolibusz-telepen
|
3200, a legrégebbi villamos a Pék utcai megállóban
|
3258, a volt csuklós UV máig közlekedő fele
|
Ugyanott a 3203, baleset miatt eltérő színű szegélyléccel
|
A 1074 belső tere a szentendrei múzeumban
|
A kocsi vezetőállása
|
A 21-es psz. HÉV-mozdony, mögötte két 1000-es villamos
|
Nem önjáró hóseprő kocsi
|
3750 "Csufi" a Keleti pályaudvarnál
|
A 1343 KCSV a 23-as vonalon a Vajda Péter utcában
|
A Golgota téren egy beálló 24-es villamos halad
|
263-asra rájár a rúd: egy héten kétszer kellett vontatni
|
Végül egy kis meglepetés: június 24-én Székesfehérváron jártam, hogy megnézzem
Közép-Európa első könnyűfém-alvázas és -kocsiszekrényű villamosát, az UZ típust.
Ennek első példánya, a 3710-es itt van kiállítva a Magyar Alumíniumipari Múzeum
udvarán. Sajnos eléggé romos állapotban... De legalább nem rozsdásodik...
Képeimet csak a kerítésen keresztül tudtam elkészíteni, mert a múzeum szombaton
nem tart nyitva. Kár...