Megérkezés után a Fehér úti főműhelyben, miután...
|
..."legurultak" az őket szállító trélerről.
|
A bemutatóra érkező szerelvények.
|
Még itthoni pályaszám nélkül.
|
Dr. Aba Botond száll fel az új járműre.
|
A kocsikból négykocsis szerelvények képezhetők.
|
Az ajtó és a lépcső nyitva...
|
...és csukva.
|
Az ajtó - zárás közben.
|
"Nyitott kapukat döngetünk" - és a lépcsők is lenyitva.
|
Az új villamosok kényelmes belső tere.
|
A csuklótér és az eredeti hannoveri pályaszám.
|
Menetjegy-kiadó ablak a a vezetőfülke válaszfalán.
|
A vezetőfülke berendezése minden igényt kielégít.
|
A formatervezett vészfék még az eredeti német feliratos.
|
Fotocellás érzékelő is óvja az utasokat az odacsukástól.
|
A kocsi futó forgóváza - közelről.
|
Homlokrészlet a Scharfen- berg kapcsolókészülékkel.
|
Az érdeklődés elsősorban az ajtókra korlátozódott.
|
Csoportkép TW6000-el, és a meghívottak egy részével.
|
"Kijáratban" a Fehér úti főműhelyből.
|
A járókelőknek még nem tűnik fel az új jármű.
|
A Fehér utat keresztezve - a háttérben az épülő Árkád.
|
József Attila lakótelep déli sarkánál az 1500-as.
|
A Határ úti deltában az 1501-es várakozik.
|
Csúcsforgalom: egyszerre két TW6000 a deltában!
|
1500-as a Határ út mentén - helytelen vágányon haladva.
|
Régi és új: még jár a 13-as; már jár az új 3-as?
|
Árnyat adó fák alatt a Határ úti deltában.
|
A Nagykőrösi út felől közelít az 1500-as,...
|
...hogy hamarosan a társához csatlakozzon.
|
Néhány tizedmásodperccel a csatolás előtt a két kocsi.
|
Összecsatlakozva, indulásra készen.
|
Az Illatos úttal szemben, az Üllői út felé haladva...
|
...az Epreserdő utcai zártpályás részen. Hamarosan...
|
...újra a Fehér úton áll a csatolt szerelvény,...
|
...ahonnan a főműhely felé kanyarodtak be.
|
A volt BKV-épület melletti vágányon továbbindulva...
|
...elnyeli a szerelvényt a nyári koraeste - és a főműhely.
|
|