Tehát ez lenne az. Az 1-essel jelölt irány a Podmaniczky utca felől az Andrássy út felé tart az Izabella utcán, a 2-essel jelölt az Izabella utcából kanyarodik be a Szondi utcába. Ez a 73-as troli kanyarja. Az ábrán az is látható, hogy ebben a kereszteződésben tulajdonképpen négyszer is megszakad az áram. Hogy miért cseng mégis kétszer az esetek többségében? A megoldás az, hogy az áthaladás sebessége nem lehet akármilyen kicsi, mert a trolibusz itt csan lendületből haladhat át, és csekély mértékben lassul közben. Ha túlságosan lassan kezdenénk, lehetne hallani az elsőt is, bár ekkor nem érnénk ki a keresztezésből. Körülbelül 10 km/h sebességű behaladás esetén az első csengést már nem halljuk, mert az áramkörök tehetetlenségi ideje nagyobb, a rendelkezésre álló mintegy 0.15 sec (a szigetelőpálca hossza 0.5 m, a menetsebesség kevesebb, mint 3 m/s) alatt a minimálrelé nem tud elengedni. Ezért csak a második, harmadik és negyedik csengést hallhatjuk. A negyediket azért, mert ekkorra már a menetsebesség erősen lecsökken, akár 1-1.5 m/s-re is, így 0.3-0.45 sec már elegendő idő arra, hogy a csengő is működésbe lépjen. Amennyiben magasabb sebességgel érkezünk be a kereszteződésbe, úgy a negyedik csengést sem halljuk, ekkor a két középső szigetelt rész már csak igen rövidet cseng. Ez a két csengés között van egy rövid, fordított polaritású rész. Ha a behaladás sebessége eléri a 20 km/h-t, már nem hallunk csengést, viszont kockáztatjuk, hogy egy esetleges áramszedő-kiugrást követően a lekaszált vezetékeket a felsős műszaknak helyre kell állítania, és esetleg valamilyen "korszerűbb" megoldást választanak erre! :-)