1974. Lassan "telítődik" az autóbusz-viszonylatok
számtartománya. A meghosszabbított "kis"-földalattihoz kapcsolódva több közlekedési járat útvonala
megváltozott, új villamosjárat is indult Újpalotára. Megépült a Csömöri úti felüljáró, így ez a
lakótelep most már a 73-as autóbusz új nyomvonalán is kevesebb idő alatt érhető el a város felől.
Az észak–déli metró építése az Üllői út alatt már folyik, ezért a Nagyvárad téri autóbuszvégállomást,
a teljes átszálló-csomópontot a Népligetbe telepítették át. Expressz-buszjáratok indulnak:
elsőként a 154E, 156E, 161E és 173E vonalakon. A Baross utcában
megszűnt a "régi" 74-es trolibusz.
Most a BKV 1974-es kiadású vonalhálózati térképe alapján készült menetrendet láthatjuk.
Autóbuszvonalak (1-125)
Autóbuszvonalak (26-50Y)
Autóbuszvonalak (51-75)
Autóbuszvonalak (76-100)
Villamosvonalak (2-69), földalatti, fogaskerekű
Trolibuszvonalak (70-79), metró
Éjszakai járatok
1970. | 1973. | 1974. | 1975. | 1977. | 1978. | 1980. | 1984. | 1986. | 1988. |