A Budapesti Közlekedési Vállalat menetrendje 1974-ben


1974. Lassan "telítődik" az autóbusz-viszonylatok számtartománya. A meghosszabbított "kis"-földalattihoz kapcsolódva több közlekedési járat útvonala megváltozott, új villamosjárat is indult Újpalotára. Megépült a Csömöri úti felüljáró, így ez a lakótelep most már a 73-as autóbusz új nyomvonalán is kevesebb idő alatt érhető el a város felől. Az észak–déli metró építése az Üllői út alatt már folyik, ezért a Nagyvárad téri autóbuszvégállomást, a teljes átszálló-csomópontot a Népligetbe telepítették át. Expressz-buszjáratok indulnak: elsőként a 154E, 156E, 161E és 173E vonalakon. A Baross utcában megszűnt a "régi" 74-es trolibusz.
Most a BKV 1974-es kiadású vonalhálózati térképe alapján készült menetrendet láthatjuk.

Autóbuszvonalak (1-125)
Autóbuszvonalak (26-50Y)
Autóbuszvonalak (51-75)
Autóbuszvonalak (76-100)
Villamosvonalak (2-69), földalatti, fogaskerekű
Trolibuszvonalak (70-79), metró
Éjszakai járatok


1970. 1973. 1974. 1975. 1977. 1978. 1980. 1984. 1986. 1988.