1978. Megindult a 74-es trolibusz a 74-es
autóbusz útvonalán, a 72-es pedig a Május 1. úton közlekedik az eredeti Thököly úti végállomásáig.
A Marx tér átépítése, a Skála-Metró áruház építése miatt az ottani, Jókai utcai trolivégállomást
áthelyezték a Rudas László utcába az Eötvös utca–Szobi utca–Kármán utca útvonalon, a 47-es és
49-es villamosok pedig az Alkotmány utcai végállomásig közlekednek. A már korábban megrövidített
58-as villamost most már végig busz pótolja, mégpedig azon a Diósárok–Virányos út útvonalon,
amelyen éppen ezidőtájt trolibuszt terveznek. A megszűnt 15-ös villamos helyét és szerepét átvette
a meghosszabbított 79-es trolibusz. Újból átszervezték a Rákosok vidékének közlekedését:
az Örs vezér tere és a Zalka Máté tér felől immár nem jár körbe közvetlen járat, és a két
körforgalmi irány számozása is ésszerűbb lett. A Fogarasi út és Csömöri út közötti felüljáró
építése miatt a "Rákosszentmihály, MÁV-állomás" autóbusz-végállomást ideiglenesen a Pálya utcába
helyezték át.
Az adatok a BKV 1978. július 1-jétől érvényes vonalhálózati térképén szereplő adatokkal egyeznek meg.
Autóbuszvonalak (1-25)
Autóbuszvonalak (26-50C)
Autóbuszvonalak (51-75)
Autóbuszvonalak (76-100)
Autóbuszvonalak (101-V)
Villamosvonalak (2-69), fogaskerekű
Trolibuszvonalak (70-79), metrók
Éjszakai járatok
1970. | 1973. | 1974. | 1975. | 1977. | 1978. | 1980. | 1984. | 1986. | 1988. |