1984. Elkészült az észak–déli metróvonal
következő szakasza az Élmunkás tér és az Árpád híd között. Megindul az 1-es villamos a
Hungária körgyűrűn, egyelőre a Bécsi út és a Lehel utca között. A pesti oldal ezen részének
tömegközlekedése gyökeresen megváltozik, újabb ráhordó autóbusz-viszonylatok indulnak. A Váci
út belső szakaszán megszűnik a villamosok közlekedése. Megszűnik az utolsó (részben) egyvágányú
villamosvonal is, a nagytétényi 43-as. A trolibuszhálózat teljesen kiépül a mai méretére. Az
éjszakai közlekedésben egyre inkább az autóbuszok veszik át a szerepet: a megszűnt nappali
villamosvonalak éjszaka sem működnek...
Az 1984. novemberétől érvényes menetrendet a BKV vonalhálózati térképén találjuk.
Autóbuszvonalak (1-25)
Autóbuszvonalak (26-50C)
Autóbuszvonalak (51-73E)
Autóbuszvonalak (76-100)
Autóbuszvonalak (101-148)
Autóbuszvonalak (152-V)
Villamosvonalak (1-69), fogaskerekű
Trolibuszvonalak (70-83), metrók
Éjszakai járatok
1970. | 1973. | 1974. | 1975. | 1977. | 1978. | 1980. | 1984. | 1986. | 1988. |